دانلود برنامه اِسمول Smule

- نسخه مود شده وی آی پی پرمیوم پرو کرک با تمام امکانات + ورژن اصلی

بروزرسانی

10/ 02 /1403

ورژن

11.6.1

اندروید

5 و بالاتر

دانلود برنامه اِسمول Smule

آخرین آپدیت

1403/02/10

ورژن

v11.6.1

اندروید مورد نیاز

5 و بالاتر

دسته بندی

کارائوکه - موسیقی و سرگرمی

دانلود گوگل پلی

+ 100 میلیون

امتیاز

دانلود Smule
دانلود برنامه Smule
برنامه Smule
نرم افزار خواندن روی آهنگ بی کلام
نرم افزار خواندن روی آهنگ بی کلام
برنامه Smule
 

نرم افزار خواندن روی آهنگ بی کلام (Smule: Karaoke Songs & Videos VIP/Mod v11.6.1)

نسخه مود شده وی آی پی پرمیوم پرو کرک با تمام امکانات + ورژن اصلی

نرم افزار برتر هم‌خوانی یا کارائوکی موبایل

در فرهنگ آسیایی‌ها سرگرمی جذابی وجود دارد که همه‌ی ما آن را تحت عنوان کارائوکه (به زبان ژاپنی : カラオケ) میشناسیم و در بین تمامی مردم جهان هم‌اکنون طرفداران به شدت زیادی نیز پیدا کرده است . این سرگرمی جذاب در واقع با بی‌کلام نمودن موسیقی‌های معروف داخل نرم افزارهایی مانند اسپاتیفای ، یوتیوب موزیک و یا هر مارکت موسیقی دیگری ؛ بستری را برایتان فراهم میکند تا به جای خواننده بخوانید و ساعت‌ها شما را سرگرم میکند . برای این فعالیت تفننی جذاب نیز جالب است بدانید که در کشورهایی مانند چین ، ژاپن و کره مکان‌هایی با چندین اتاق وجود دارد که شما میتوانید با یک میکروفون و صفحه نمایش و دستگاه‌های مخصوص به این بازی جذاب بپردازید . اما برای تجربه‌ی این هیجان بی‌نظیر حتما نیازی نیست که با دستگاه های مخصوص و میکروفون آن را انجام دهید . امروز و در این مطلب از لیمود اَپ قصد معرفی برنامه‌ای رو داریم که امکان همخوانی یا کارائوکی رو به راحتی روی موزیک‌های بی کلام و تنها روی موبایلتون فراهم کرده ! Smule: Karaoke Songs & Videos – برنامه خوانندگی اِسمول اندروید نام اَپ بی‌نظیری از تیم برنامه نویسی Smule است که در گوگل پلی از ابتدا تا همین لحظه میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان و ساعت‌ها سرگرم نموده است . اولین کاری که با این برنامه میتوانید انجام دهید انتخاب یک موسیقی باحال و هیجان انگیز معروف از برترین خوانندگان و از بین 10+ میلیون آهنگ تِرِند و معروف است . درست متوجه شدید ؛ کتابخانه‌ی آنلاین این برنامه دارای بیشتر از دَه میلیون موسیقی در ژانرهای مختلف و از زبان‌های مختلف است که هر کدام بر اساس معروفیتشان دسته بندی و به شما نمایش داده شده‌اند . بعد از انتخاب آهنگ مورد نظر خیلی سریع میتوانید یک نسخه‌ی بی‌کلام از آن را گوش کنید که به صورت 100% با کیفیت بالا صدای خواننده اصلی از روی آن حذف شده و یک موسیقی کامل و بی کلام را پیش روی خود دارید . حالا وقت خواندن شما روی موسیقی و بیت است ! یکی از مواردی که در کارائوکه همیشه مطرح بوده است نمایش متن آهنگ به کاربران است . این برنامه نیز دقیقا تمام نیازهای شما را برآورده کرده و متن آهنگ را با پیکان‌های کمکی روی صفحه نمایش موبایل و دقیقا همگام با بیت و موسیقی پس زمینه نمایش میدهد تا شما دقیقا بدانید که کجای آهنگ دقیقا باید چه متنی را بخوانید . بعد از این که موسیقی تمام شد نیز میتوانید فایل نهایی خوانندگی خود را با فرمت MP3 خروجی گرفته و در گوشی خود ذخیره کنید . قابلیت Sing LIVE نیز یکی از امکانات عالی این برنامه است که به شما کمک میکند یک برنامه‌ی زنده‌ی صوتی از کارائوکی خود ایجاد کنید و بقیه‌ی کاربران برنامه به آن به صورت زنده بپیوندند . حتی میتوانید به صورت آنلاین یک فرد دیگر را پیدا کرده و با آن یک آهنگ را همخوانی کنید . اما قابلیت‌های این اپلیکیشن به همین جا ختم نمیشود . شما در این برنامه‌ی بی‌نظیر میتوانید هنگام خوانندگی دوربین گوشی را نیز روشن کنید و با جلوه‌های بصری یا انواع فیلترهای مختلف به همخوانی با آهنگ بپردازید . خلاصه کلام که دانلود برنامه Smule Sing VIP بهترین سرگرمی برای شما در اوقات فراغتتان خواهد بود .

 

برترین امکانات Smule Pro :

– دارای افکت‌های صوتی بی شمار برای ساخت صداهای استدیو و بالا بردن کیفیت صوت

– اجرای خودکار مِتُد اصلاح گام برای تصحیح صدای شما

– کتابخانه‌ای آنلاین و شامل 10+ میلیون آهنگ در اکثر ژانرهای معروف

– امکان گرفتن فیلم با هزاران فیلتر و موشن‌های مختلف و اشتراک گذاری آنها

– دارای بخش چالش و مسابقه‌های هفتگی و ماهانه

– قابلیت ساخت و شخصی سازی پروفایل کاربری و سنجاق کردن برترین آثار و کارائوکه‌ها

– قابلیت اجرای تک نفره یا دو نفره با افراد آنلاین

– نمایش متن آهنگ همزمان با اجرای شما

– امکان استفاده از برنامه در دو مود آفلاین و آنلاین

 

دانلود برنامه Smule بعد از انتشار رسمی در گوگل پلی توانست به سرعت با کیفیت ساخت و طراحی جذاب خود به دانلودی بالغ بر 100+ میلیون کاربر رسیده و با امتیاز بی‌نظیر 3.8 از 5 بین نظرات کاربران خیلی سریع وارد لیست برترین برنامه‌های تاریخ گوگل پلی شود . همیشه میتوانید از انتهای همین صفحه آخرین ورژن پرمیوم پرو کرک و مود شده هک این نرم افزار عالی را با لینک مستقیم دانلود و لذت یک کارااوکه جذاب را ببرید .

تغییرات نسخه 11.6.1

(تعمیرات دوره‌ای برای رفع باگ‌های احتمالی) Regularly Scheduled Maintenance

(سِروِر و سخت افزار برنامه قوی‌تر شده) Routine upkeep for less downtime, and more singing

مجوزها

دسترسی کامل به شبکه ، دریافت داده از اینترنت ، مرتبط‌سازی با دستگاه‌های بلوتوث ، کنترل لرزش ، استفاده از حساب‌ها در دستگاه ، جلوگیری از به خواب رفتن دستگاه ، خواندن وضعیت تلفن و شناسه ، مشاهده اتصالات Wi-Fi‏ ، موقعیت مکانی تقریبی (مبتنی بر شبکه) و عکسبرداری و فیلمبرداری .

  • حدیث

    مرسی که قرارش دادنی خیلی حال میده 😂🫠

  • عظیمه

    آقا عالی بود ، این نسخه جدیدش دیگه جدی جدی عالی شده ، الان دیگه میتونیم خیلی آهنگو بدون محدودیت بریم برا کارائوکشون ، ممنونم از سایت خوبتون ❤️🫂

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید .
  • حتما ایمیل خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *