همراه بانک پست بانک

نرم افزار رسمی از سایت اصلی

بروزرسانی

04/ بهمن /1402

ورژن

2.10.37

اندروید

4.4.0 و بالاتر

همراه بانک پست بانک

آخرین آپدیت

1402/11/04

ورژن

v2.10.37

اندروید مورد نیاز

4.4 و بالاتر

دسته بندی

بانکی و مالی

دانلود گوگل پلی

+ 300 هزار

امتیاز

پست بانک
همراه بانک پست بانک ایران
برنامه پست بانک
پست بانک
همراه بانک پست بانک ایران
 

همپا همراه بانک پست بانک ایران (Post Bank hamrah-bank Android v2.10.37)

ورژن جدید و بروز نرم افزار با لینک مستقیم برای گوشی اندروید

نرم افزار رسمی از سایت اصلی

دانلود همراه بانک پست بانک برترین فعالیتی است که میتوانید برای آنلاین و غیرحضوری کردن فعالیت‌های مالی زندگی‌تان انجام دهید . در زندگی روزانه‌ی ما همگی این را میدانیم که فعالیت‌های مالی و اعتباری به صورت حضوری میتوانند چه قدر وقت‌گیر و حوصله سربر باشند ! اما خوشبختانه تکنولوژی و فضای مجازی به کمک تمامی موسسه‌های مالی آمده تا کار همه را راحت و به صورتی خودکار در بیاورد . بانک ملت با معرفی نرم افزار بانک ملت و همینطور مابقی این موسسه‌های مالی در ایران پیشتاز در پیوستن به این دنیای آنلاین و غیرحضوری بوده‌اند . پست بانک ایران نیز یکی دیگر از این موسسه‌های مالی ایران است که سال‌های زیادی است در زمینه‌ی مالی و اعتباری در کل کشور فعالیت‌های مستمر دارد . همانطور که همه میدانیم این موسسه جزء بانک‌های دولتی ایران است که از سال 1375 تا به حال بیش از 10+ هزار دفتر خدمات ارتباطی در روستا و نقاط دورافتاده‌ی کشور را تاسیس و مدیریت میکند و از این لحاظ پیشتاز در کل کشور و بین تمامی بانک‌ها است . نوع عملکرد آن خدمات الکترونیکی و بانکی مالی یکپارچه است که حسابی توانسته دسترسی همه به فعالیت‌های بانکی را زیاد کند . Post Bank – همپا ( همراه بانک پست بانک ) ایران نام اپلیکیشن رسمی این بانک است که توسط توسعه دهنده‌ای به همین نام و زیر نظر خود موسسه در مارکت اپلیکیشن‌های ایرانی منتشر و در دسترس کاربران اندروید و آی او اس قرار گرفته است . همچون مابقی همراه بانک‌ها در این برنامه هم شما قابلیت‌های متنوع و بسیار زیادی را برای غیرحضوری و آنلاین کردن فعالیت‌های مالی خود دارا هستید و میتوانید به سادگی و کاملا امن به تمام این فعالیت‌ها در هر ساعت از شبانه روز بپردازید . همپا قابلیت‌های انتقال وجه ساتنا ، پایا ، کارت به کارت و انتقال وجه از مبدا را در اختیار شما میگذارد که این یعنی در صورت بسته بودن یک شعبه از پست بانک یا حتی خراب بودن خودپرداز میتوانید در عرض چند ثانیه و در منزل خود در هر ساعت از شبانه روز از حساب‌های خود به حساب‌های دیگران یا به مقصد یکی دیگر از کارت‌های بانکی خود پول انتقال دهید بدون هیچ گونه محدودیتی ! قابلیت‌های دیگری که با نصب این برنامه برایتان به کار می‌اُفتد عبارتند از امکان مسدود سازی کارت ، دیدن تمامی سپرده‌ها و مقدار موجودی حساب ، خبردار شدن از سود سپرده ، یافتن شماره شبا ، دیدن نرخ ارزهای رایج در چند ثانیه ، جستوجوی شعبه‌های نزدیک محل زندگی ، تغییر رمز دوم و ده‌ها قابلیت دیگر که بدون محدودیت برای استفاده‌ی شما ساخته و در دستتان قرار خواهند گرفت . یکی دیگر از امکانات بی‌نظیر امکان خرید شارژ برای تمامی اپراتورهای تلفن مثل ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و غیره است که این یعنی یک پَک کامل از امکانات غیرحضوری را قرار است با دانلود همراه بانک پست بانک جدید به دست آورید و حسابی در وقت و هزینه‌ی خود صرفه جویی کنید . خلاصه که بارگیری این برنامه بهترین کاری است که میتوانید برای آنلاین شدن فعالیت‌های مالی خود انجام دهید .

 

قابلیت‌های کلیدی Post Bank :

– آنالیز و نمایش نرخ ارزهای مختلف

– قابلیت منتقل کردن وجه از کارت‌های خودتان به سایر بانک‌های عضو شتاب

– قابلیت خرید شارژ به صورت مستقیم برای تمامی اپراتورها

– امکان کمک به موسسه‌های خیره و افراد نیازمند با قابلیت پیگیری دقیق

– مشاهده موجودی حساب و تمامی سپرده‌های بانکی

– آنالیز تمامی حساب و کارت‌های موجود به اسم کاربر

– مُتدی برای آنالیز و نمایش شعبه‌های دور و اطراف شما

– توانایی تعویض رمز اول و دوم کارت به صورت غیرحضوری

– سیستم هوشمند با ذخیره‌ی شماره کارت و شماره شبای حساب‌های مقصد

– نمایش تسهیلات دریافتی شما

– مشاهده‌ی رسید و گردش حساب

– ساخت و نمایش شماره شبا حساب‌های پست بانک

– امکان انتقال وجه به روش ساتنا ، پایا و کارت به کارت

 

دانلود همپا اندروید با لینک مستقیم هم‌اکنون به طور متوسط در تمامی مارکت‌های اَپ اندرویدی بومی ایرانی 300+ هزار بوده و به عنوان یکی از بهترین‌های حوزه‌ی مالی و بانکداری در ایران شناخته شده است . هم اکنون ورژن جدید و رسمی و اصلی برنامه را میتوانید از انتهای همین صفحه و با لینک مستقیم انجام و در دیوایس اندرویدی خود یک سیستم غیرحضوری پرداخت و مالی را راه اندازی کنید .

تغییرات نسخه 2.10.37

(بعضی مشکلات و باگ‌ها برطرف شده) some bug is now fixed

آموزش وارد شدن به برنامه

حتما توجه کنید که برای وارد شدن به برنامه و استفاده از تمامی امکانات حتما نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارید و برای دریافت این دو مورد باید در نرم افزار ثبت نام شده باشید . برای ثبت نام در این برنامه باید به یک شعبه از پست بانک مراجعه و علاوه‌ی بر ساخت حساب ؛ باید نام کاربری و رمز عبور هم از متصدی بانک دریافت کنید . همچنین آموزش استفاده از بخش‌های مختلف برنامه و قابلیت‌های آن و همچنین نحوه ورود امن به برنامه نیز در خود برنامه آموزش داده شده است .

  • ایلیا

    با همراه بانک پست بانک میشه آفلاینم کار کرد ؟

    • محمد علی صفرنورالله(مدیریت)

      سلام ایلیا عزیز ، خیر در حال حاضر امکان انجام تراکنش به صورت آفلاین وجود ندارد ، نه تنها در این برنامه بلکه در تمامی موبایل بانک‌ها ! تمامی تراکنش‌ها باید به صورت آنلاین و با اتصال به اینترنت انجام میشوند .

  • دانیال

    همراه بانک پست بانک رمز دوم لازم داره توی خود برنامه ؟

    • محمد علی صفرنورالله(مدیریت)

      سلام دانیال عزیز ، بله برای استفاده از برخی از خدمات برنامه ، مانند انتقال وجه ساتنا یا پایا، لازم است که از رمز دوم پویا استفاده کنید .

  • رهمان

    تشکر بابت انتشارش من خیلی گشتم هر سایتی یا فیکشو گذاشته بود یا بروز نبود 👍

  • شهریار

    آقا مرسی همراه بانکشو گذاشتین خیلی گشتم

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید .
  • حتما ایمیل خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *