دانلود برنامه دیزر Deezer

- نسخه پرمیوم و کامل آنلاک و کرک به قیمت 16$ و هماهنگ با گوگل پلی + ورژن اصلی و رسمی

بروزرسانی

31/ 01 /1403

ورژن

8.0.10.27

اندروید

6 و بالاتر

دانلود برنامه دیزر Deezer

آخرین آپدیت

1403/01/31

ورژن

v8.0.10.27

اندروید مورد نیاز

6 و بالاتر

دسته بندی

موسیقی - مدیا - کاربردی

دانلود گوگل پلی

+ 100 میلیون

امتیاز

دانلود برنامه Deezer
دانلود Deezer
دانلود برنامه دیزر
دانلود دیزر
دانلود برنامه Deezer
دانلود Deezer
 

دیزر (Deezer: Music & Podcast Player Premium v8.0.10.27)

نسخه پرمیوم و کامل آنلاک و کرک به قیمت 16$ و هماهنگ با گوگل پلی + ورژن اصلی و رسمی

برنامه دیزر برترین برنامه پخش آنلاین موسیقی

Deezer – دیزر عنوان برنامه‌ای حرفه‌ای و بی‌نظیر و ساخته شده توسط شرکت برنامه نویسی‌ای به همین نام در گوگل پلی به صورت رایگان و در دسته بندی موسیقی و صدا است . در دنیای امروزی که مشغله و فکر افراد از زندگی شخصی خود دور شده و کمتر میتوانند به راحتی مانند قبل به زندگی روزمره و بدون دغدغه و اظطراب خود بازگردند . در چنین شرایطی است که تکنولوژی و فضای دیجیتالی باز هم سعی بر حل این مشکل بشریت داشته است . همه ما میدانیم که موسیقی ، آهنگ و انواع آن بهترین گزینه برای خلوت و کم کردن اظطراب و استرس در طول روز میباشد . خیلی از ما با توجه به دغدغه‌هایمان فراموش کرده‌ایم به موزیک و آهنگ‌های دلخواهمان گوش دهیم . اما خوب پیدا کردن یک برنامه برای یافتن بهترین موسیقی‌های جهان و ایران هم بی‌تاثیر نیست . مثلا سیستم‌هایی مانند یوتیوب موزیک مود شده و یا دانلود نرم افزار Shazam Encore کارهایی هستند که میتوانید برای پیدا کردن موسیقی‌های خوب در دسته بندی‌های مختلف انجام دهید و در این مطلب قصد معرفی یکی از مارکت‌های دیگر موسیقی و آهنگ بزرگ جهان را داریم . Deezer: Music & Podcast Player – دیزر: موزیک و پادکست پلیر عنوان برنامه‌ای حرفه‌ای برای پخش آنلاین موسیقی و پادکست‌های مختلف برای اندروید است . این برنامه در واقع موزیک پلیر آنلاینی است که قابلیت پخش موسیقی و پادکست‌ها در حالت آفلاین را نیز دارا است . نصب دیزر بسیار راحت است و بعد از دانلود نسخه مود شده از انتهای همین صفحه با رابط بسیار حرفه‌ای کاربری این برنامه یا همان UI بسیار جذاب و شاید منحصر به فرد مواجه خواهید شد پس این که سوال که چگونه وارد برنامه شویم را میتوان به راحتی با توجه به نوشته‌ی قبل‌تر پاسخ داد . اما قصه‌ی این برنامه به همین جا ختم نمیشود ! دیرز موزیک امکان شنیدن بهترین موسیقی و پادکست‌های جهان را با بالاترین کیفیت ممکن برای شما بدون وقفه و در هر ساعت از شبانه روز فراهم میکند . همچنین باید این را بدانید که این نرم افزار اندرویدی میتواند به صورت رادیویی هم به تمام کانال و ایستگاه‌های رادیویی مورد نظر شما به صورت آنلاین متصل شده و پخش آنها را با بیشترین کیفیت برای شما راحت کند . میتوانید از میان 90 میلیون موسیقی ، موزیک و آهنگ در سبک‌های پاپ ، رپ ، هیپ هاپ ، کانتری ، سنتی و غیره سبک و موسیقی مورد نظر خود را در بخش سرچ و با الگوریتم پیشرفته‌ی هوش مصنوعی این برنامه پیدا و به صورت آنلاین گوش کنید . یکی دیگر از قابلیت‌های کلیدی که بعد از دانلود این برنامه متوجه آن میشوید سیستم پیشرفته دانلودر آن است که به شما این امکان را میدهد که بعد از آفلاین شدن هم در فضای بدون اینترنت به موسیقی‌های دلخواه خود گوش دهید . همچنین در این برنامه میتوانید به راحتی با توجه به سلیقه خودتان یک لیست پخش یا همان پلی لیست حرفه‌ای با قابلیت‌های مختلف درست کنید و لذت گوش دادن به موسیقی آنلاین را ببرید . اما برنامه نویسان و طراحان دیزر ساکت ننشسته‌اند و زیر مجموعه برنامه بی‌نظیرشان سه عنوان دانش آموزان ، دیزرفَمیلی برای موسیقی‌های مخصوص خانواده و نسخه پرمیوم دیزر با قابلیت‌هایی مانند بدون تبلیغات ، پخش آهنگ با صدایی بهتر و تنظیمات بیشتر و همچنین امکان دانلود موسیقی به صورت مستقیم از برنامه را معرفی نموده‌اند که آخرین نسخه یا همان نسخه پرمیوم را برایتان در انتهای همین مطلب با لینک مستقیم آماده کرده‌ایم .

 

قابلیت‌های پخش کننده Deezer: Music & Podcast Player :

– دارای تایمر برای قطع خودکار موسیقی

– ساخت پلی لیست و امکان به اشتراک گذاری مستقیم آن در شبکه‌های اجتماعی

– قابلیت ایجاد پلی لیست اشتراکی با دوستان

– پلی و پخش موسیقی و پادکست‌های مختلف با بالاترین کیفیت ممکن

– اکان اضافه نمودن بخش متن موسیقی و شعر در صورت نیاز

– دانلود خودکار موسیقی‌ها و قابلیت گوش دادن به آنها به صورت آفلاین

– نمایش و آنالیز نام آلبوم ، نام آهنگ و نام هنرمند آن

– متد جستوجوی بسیار پیشرفته بر اساس نام آلبوم ، نام آهنگ و یا نام خواننده

– پایگاه داده‌ی عظیم و متشکل از 90+ میلیون موسیقی و آهنگ مختلف و رایگان

– دارای دسته بندی پادکست‌ها برای بیش از هزاران موضوع مختلف

– دارای تنظیمات اکولایزری و افکت صوتی گوناگون

– پخش موزیک‌ها حتی هنگام خروج از برنامه یا خاموش شدن صفحه

– رابط کاربری فوق العاده جذاب و حرفه‌ای و کاربر پسند

– قابلیت بالا بردن بیت رِیت و کیفیت تا 320 به صورت خودکار و دستی

– آنالیز و امکان پخش ایستگاه‌های رادیویی مختلف

 

دانلود برنامه دیزر Deezer برای اندروید هم اکنون در کل جهان و بعد از انتشار رسمی در مارکت بزرگ گوگل پلی به 100+ میلیون کاربر رسیده و امتیاز بی‌نظیر 4.3 از 5 را کسب کرده است . هم اکنون ورژن پرمیوم و کامل آنلاک پرو و کرک مود شده پرمیوم را میتوانید به صورت رایگان از سرورهای پر سرعت لیمود از انتهای همین مطلب و با لینک مستقیم دانلود و لذت گوش دادن به موسیقی و پادکست به صورت آنلاین با هزاران قابلیت را ببرید .

تغییرات نسخه 8.0.10.27

Now you can level up your quiz experience by casting music quizzes to your TV! Just choose a quiz and select Multiplayer, make sure your device is connected to the same WiFi network as your TV, select the cast icon and invite friends using the QR code. Time to settle the debate and see who knows their music best

سوالات متداول

قابلیت‌های نسخه پرمیوم :

– گوش دادن به موسیقی در حالت آفلاین

– بدون تبلیغات

– شنیدن پادکست و آهنگ های مختلف پولی با نصف قیمت

– سازگاری با سیستم صوتی پیشرفته

– کیفیت صدای بی نظیر بدون افت با سرعت 1411 کیلوبیت در ثانیه

مجوزها

تغییر تنظیمات صوتی ، بازیابی برنامه‌های در حال اجرا ، کنترل لرزش ، خواندن محتواهای حافظه USB شما ، اجرا شدن در هنگام راه‌اندازی ، ضبط صدا ، دسترسی کامل به شبکه ، مشاهده اتصالات Wi-Fi‏ ، مرتبط‌سازی با دستگاه‌های بلوتوث ، دریافت داده از اینترنت ، غیرفعال کردن قفل صفحه شما ، جلوگیری از به خواب رفتن دستگاه ، مشاهده اتصالات شبکه .

  • خاطی

    دانلود deezer رو انجام دادم اما هر کاری میکنم به حسابم وصل نمیشه نه به حساب گوگلم و نه به فیسبوکم فکر کنم باید با فیلتر شک*****ن برم که اونم نتو زدن قطع کردن

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید .
  • حتما ایمیل خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *